3/30

0kommentarer

Idag började hjärnspökena komma fram, ni vet då när det börjar en brottningsmatch i hjärnan mellan den negativa sidan och den positiva sidan, eller det kanske bara jag som är lite knäpp? haha
Iallafall, så har det gått i perioder idag.. Ena stunden har jag tyckt det varit piss, andra stunden inga problem.. Ena stunden tycker jag att jag är hungrig hela tiden, andra stunden så är jag inte alls hungrig hela tiden. Har börjat få lite ont i huvudet under olika tidspunkter, antingen är det pga mina ögon (vet att jag bör kolla upp min syn, eftersom jag har ont i ögonen eller huvudet efter att ha spenderat för mycket tid framför datorn och jag ser mycket sämre än tidigare) eller så är det nu kroppen börjar märka av förändringen.. Försöker tänka på att dricka mycket om dagen.
 
Som person så är jag ibland lite väl orolig över saker och ting i onödan.. Även om jag inte behöver vara det! Jag är orolig över att jag äter antingen för lite eller för mycket, jag vill ju att det ska vara perfekt så resultaterna kommer. Trots det så vet jag att det inte är bra att tänka för mycket på resultaterna eller känna sig stressad över det, för det kan faktiskt bli påverkat, försöker bara lita på mig själv över att jag gör rätt, men dagar som dessa är det lite tuffare än vanligt. :-)
 
Idag hade jag också första sötsuget; GE MIG SOOOOOOCKEEEEEER skrek den negativa sidan av hjärnan till mig, men som tur var så är den positiva sidan starkare! Jag botade det med ett mellanmål av keso, äpple och kanel. Jag har innan fitnessfighten startade haft ett helt jävligt sockersug, och botat det med värsta tänkabara; socker. Det är dels det jag vill uppnå med denna månaden också, att bli av med sockersuget. Komma ur sockerträsket. Och ja, det ska bara gå! Helvete asså! Dagar som dessa hjälper det väldigt mycket av att ha denna bilden som bakgrundsbild på mobilen:
 
 
EVERYDAY IS A STEP CLOSER!
 
 
Tredje dagen med träningen, förbrände inte lika mycket kalorier idag men det kan ha att göra med att jag tränade 1 tim innan jag skulle äta lunch, hade förmodligen inte orken eller den energi som jag borde haft. Nästa gång det blir så ska jag byta på mellanmålet innan och lunchen/middagen. Men dessa 3 dagarna när vi haft samma program har jag bara fokuserat på tekniken och inte haft så mycket vikter. Men jag som älskar att få ta i och bita tänderna sammen (läs: skrika och stöna haha) ska nu ändra på det, fr imorgon blir det tyngre vikter, men fortfarande så jag har kontroll. Har hela tiden i bakhuvudet att jag ska hålla ut i 1 månad(resten av livet), jag vill inte tröttna! Under andra cardiodelen löper jag intervaller på löpbandet och där börjar mitt högra knä säga ifrån, får nog testa att köra en annan form av cardio.. Är livrädd för att få skador nu när jag ska köra den här fighten fullt ut! Jag SKA träna varje dag, så är det bara.

Kommentera

Publiceras ej